Гарантія

Плоттер BLADE SCREEN PROTECTION для нарізки гідрогелевої плівки.

Що необхідно для гарантійного обслуговування?

  • Пристрій
  • Коробка
  • Гарантійний талон

Гарантійні зобов'язання продавця:​

  • Період гарантійного обслуговування продукту Плоттер BLADE SCREEN PROTECTION становить 12 місяців.
  • Гарантія поширюється на заводський брак (несправності виникли під час експлуатації згідно з '' Інструкцією користувача '').
  • Продавець надає плоттер на заміну, поки плоттер покупця знаходиться на сервісному обслуговуванні, після проведення діагностики продавцем.
  • Діагностика товару займає до 3х робочих днів.
  • Період ремонту може становити до 21-го робочого дня.
  • У разі неремонтопридатності пристрою покупця, продавець надає обмін пристрою на новий з поміткою в гарантійному талоні.

Гарантійні умови:

  • Гарантійне обслуговування не поширюється на плоттери, операційна система яких піддавалася злому або змінам у налаштуваннях розробника.
  • Гарантійне обслуговування не поширюється на плоттери, які використовувалися для порізки плівок від інших виробників.
  • Гарантія не поширюється на випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо). 
  • Гарантія не поширюється на пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ). 
  • Гарантія не поширюється на пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, або неправильним підключенням до електромережі.
  • Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
  • Було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінені конструкція або схеми товару.
  • Неправильно заповнений гарантійний талон. Серійний номер у гарантійному талоні і на пристрої змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні умови для гідрогелевих плівок BLADE Screen Protection

  • Гарантія не поширюється на плівки, які вже були приклеєні до пристрою.
  • Плівки, з яких зняті захисні шари (підкладка з фірмовим логотипом, нижні захисні шари, верхній захисний шар).
  • Гарантія не поширюється на плівки, на яких помітні дефекти (плівка на підкладці розтягнута, є пил або сліди поклейки).
  • Гарантія не поширюється на плівки, порізані на плоттерах інших виробників (постачальників).